Medlemsskap

På Mönsterås Golfklubb är spontangolfen hjärtat i klubben.

-Kom när det passar, värm upp på rangen, gå ut och spela så många hål du vill och har tid för.

Du behöver inte boka spel via mingolf utan bollränna gäller.

Banan kan vid vissa tider vara bokad för tävling, se gärna klubbens tävlingsschema för 2024.

Vill du bli medlem?

-Se olika medlemsformer nedan

Medlemsinformation 2024

Fullvärdiga medlemmar i Mönsterås golfklubb har följande förmåner under 2024:

-Obegränsat med spel på banan, ingen tidsbokning krävs.

-10% rabatt på golfprodukter från Footjoy och Titleist, skor, klubbor, bollar mm. (ej handskar)

( Beställningar och katalog via Shopen eller kontakta niclas@nngolf.se )

-10% rabatt på ALLA Grepp, ink fullset.

-10% rabatt Golflektioner.

Fullvärdig Medlem

Spela när du vill, hur mycket du vill,

ingen tidsbokning krävs. Ta del av samtliga förmåner i ett fullvärdig medlemskap.

3750:-

Junior 1

t.o m det år man fyller 13 år.

950:-

Distansmedlem

Detta medlemskap är möjligt vid boende mer än 15 mil ifrån Mönsterås Golfklubb.

Då ingår 1st 9 hål eller 18 håls greenfee under 2024. Skriv endast in distansmedlem samt golfid i greenfeeboken.

895:-

Ny medlem

Välkommen att spela som Ny medlem när du vill, hur mycket du vill, ingen tidsbokning krävs. För att kunna bli ny medlem, ska du ej varit medlem hos oss eller ej betalat medlemsavgift under senaste kalenderåret, dvs  2023.

2495:-

Junior 2

t o m det år man fyller 17.

1495:-

Hyra skåp i vagnbod

Det finns skåp att hyra för en kostnad för 300kr per år.

För mer Info ring:

info@monsterasgk.se

Student

Som aktiv inom högskola eller andra akademiska utbildningar har du möjligheten att kombinera dina studier med väl behövd egen tid på Mönsterås Golfklubb.

1995:-

Junior 3

t. o m det år man fyller 21.

1795:-

Städavgift

Städavgift senior 200:- samt junior 100:- 14-21 år.

Beloppet återbetalas till de medlemmar som medverkar på städdag. Utskick via mail om datum/ tid.

Footjoy & Titleist

Dags att uppdatera bagen, klubborna eller skorna?

Kom till shopen för att kika in senaste katalogen med utbud från både Titliest och Footjoy, eller klicka på länkarna här brevid.

Det finns även möjlighet till företagstryck på logobollar.

Mönsterås Golfklubb har inte största shopen i småland, men kanske bästa servicen på

skor, klubbor, omgreppningar mm.

Råkar storleken vara fel, eller såg inte skorna ut som tänkt, inga konstigheter, vi skickar tillbaka och gör rätt.

Omgreppning

BÄSTA greppet på marknaden, nämligen PURE och STAR , så gör vi dina klubbor som nya.

Lämna dina klubbor i shopen, omgreppat och klart inom 24 h. Inga konstigheter. PURE och STAR har en sk "tacky" känsla som få andra grepp innehåller, högsta kvalitégummi.

PURE & STAR  grepp kostar 250kr/grepp ink omgreppning. Varierande storlekar finns för olika händer/fingrar. Standard, midsize, oversize, Jumbosize.

Även grepp från populära Golfpride och Winn finns tillgängligt.

Medlemmar har alltid 10%.

Vid köp av PURE gäller 1-års garanti på att greppet håller samma goda kvalité som första dagen.

Vid köp av STAR gäller hela 3-års garanti.

Money back garanti!!

-Vill du Spela bättre golf!?

Boka en golflektion hos Niclas.

Hör gärna av Er!

Medlemsfrågor/tävlingar/ ideér/ feedback om banan mm.